Måndag efter en härlig helg

10 februari, 2014 § Lämna en kommentar

Ja, en härlig helg är precis vad det var.
Det började med att jag i fredags kväll fick besök av min lilla syster och hennes man. Kvällen fylldes av rött vin och samtal till kl 3 på natten.
På lördagen och jag och svåger till Solvalla. Första gången för mig, och även om jag inte gick plus rent ekonomiskt, gick jag plus en härlig upplevelse. Kommer definitivt åka dit igen. Vilken härlig känsla det var att sätta 20 kronor på en pålle och sen se loppet (speciellt när pollen i fråga gjorde bra ifrån sig). Snacka om adrenalin.
Söndagen spenderades på hasseluddens yusaragi. 8 timmar härligt spa och en fantastisk japansk lunch. Sen hem och kolla film. Härligt!
Ok, jag har inte följt LCHF i helgen, men vad gör det? Jag har haft det bra och det är väl meningen med livet? Och idag har jag tränat i vanlig ordning och nu hoppar jag på 24 timmar fasta.

Mitt tips till dig, om du tränar och äter en speciell kost, är att unna dig lite gott ibland och tillåt dig själv att vara lat och hoppa över lite träning. Det skadar inte, så länge det inte händer för ofta.

Ta hand om dig! Och ha en trevlig vecka.

Taggad: , , ,

Lämna en kommentar

Vad är detta?

Du läser för närvarande Måndag efter en härlig helgHåkis.

Meta